“Antreprenoriatul pas cu pas – program de dezvoltare a antreprenoriatului in mediul urban din Regiunea Sud Muntenia”, cod SMIS 2014+: 105311, contract de finantare nr. POCU/82/3/7/105311
CALENDAR GENERAL >>> PROGRAM >>> SERVICII OFERITE
In aceasta sectiune veti putea consulta calendarul interactiv general, programul zilnic al fiecarei serii si detaliile logistice ale cursurilor de competente antreprenoriale. Echipa smartatletic se va ocupa de intregul suport logistic al dumneavoastra in timpul cursurilor, astfel:
- cazare
- asigurare masa si coffee break (cina – vinerea, mic dejun, pranz si cina – sambata, mic dejun si pranz duminica + asigurarea unui coffee break vinerea, doua coffee breakuri sambata si un coffee break duminica)
- asigurarea kitului cu materiale auxiliare pentru curs, format din: mapa, materialele printate ale cursului, pix, ecuson, bloc notes si un memory stick USB (la modulul 1), un tricou tip polo (la modulul 2), o sapca (la modulul 3) si un suport carti vizita (la modulul 4).
- asigurare transport (cu microbuz/autocar si/sau decont bilet tren/autobuz si/sau decont comubustibil, conform specificatii servicii oferite.
Centrul de formare pentru acest proiect este in orasul Busteni, judetul Prahova. Cursurile + serviciile suport (cazare, masa) se tin la Centrul Social Pastoral Sf Cruce, din cadrul Manastirii Caraiman (regim 3***) si/sau la alte hoteluri/pensiuni. Participantii vor fi anuntati care este locatia pentru fiecare modul, in functie de disponibilitatea fiecarui hotel.
Fiecare serie este formata din 3 grupe. O grupa va fi formata din max 14 participanti si alte doua grupe din max 28 participanti. Fiecare grupa va avea un formator, iar participantii trebuie sa fie prezenti la 4 module a cate 3 zile (vineri-duminica). In cadrul ultimului modul o zi va fi dedicata examinarii, conform programului ce se actualizeaza in calendarul general.
In total, pana la sfarsitul acestui an, 500 de participanti vor beneficia de programul de formare. Dupa terminarea cursurilor (estimat luna decembrie) participantii care au trecut examenul vor depune planurile de afaceri in cadrul concursului de planuri de afaceri. Aici vor fi selectate cele mai bune 61 de planuri de afaceri pentru finantare (61 granturi), iar urmatoarele 350 planuri de afaceri, in ordinea punctelor obtinute vor fi premiate cu 600 lei.
Pentru inscrierea in grupul tinta, precum si pentru orice alte detalii despre proiect (altele decat cele care fac obiectul serviciilor de cazare, masa, transport si materiale auxiliare pentru curs), va rugam sa vizitati site-ul oficial, respectiv sectiunea contact – http://www.pascupas.eu/contact/
CALENDAR GENERAL >>> PROGRAM >>> SERVICII OFERITE