Asociatia Clubul Sportiv Smart Atletic implementeaza in perioada septembrie 2022-aprilie 2023, proiectul „Impreuna pentru Comana – strategie de dezvoltare prin consultare, dialog si branding local”, cu ajutorul unei finantari europene obtinuta prin intermediul Programului Operational Capacitate Administrativa. Valoarea totala a proiectului este de 423651,74 lei, din care 415178,71 lei valoarea cofinanțării Uniunii Europene si 8473,03 lei valoarea confinantarii eligibile a beneficiarului.
OBIECTIVUL GENERAL AL PROIECTULUI
Obiectivul general al proiectului il reprezinta formularea si promovarea dezvoltarii locale in cadrul Comunei Comana prin crearea strategiei de brand ca parte a parteneriatului pentru dezvoltare locala intre Asociatia Clubul Sportiv Smart Atletic si Comuna Comana
OBIECTIVE SPECIFICE
- Dezvoltarea unei strategii de brand care sa aiba la baza o cercetare sociologica privind imaginea comunei in ochii cetatenilor
- Cresterea implicarii cetatenilor comunei Comana in dezvoltarea strategiei de brand prin crearea si operationalizarea Consiliului de brand
- Integrarea strategiei de place branding in strategia de dezvoltare locala si crearea premiselor pentru implementarea acesteia in cadrul Parteneriatului pentru Dezvoltare locala intre Asociatia Clubul Sportiv Smart Atletic si Comuna Comana
Avand in vedere nevoile preliminare identificate la nivelul grupului tinta, Asociatia Clubul Sportiv Smart Atletic impreuna cu Primaria Comana a identifiticat cateva beneficii preliminare ale parteneriatului care justifica oportunitatea dezvoltarii proiectului:
- realizarea unei identitati a brandului care aduce recunoastere mult mai usoara si care simplifica procesul de adoptare a deciziilor de dezvoltare de catre Primaria Comana, societatea civila si partile interesate;
- stimularea dezvoltarii economice prin cresterea numarului de turisti si prin atragerea unor agenti economici in zona care vor contribui la crearea de noi locuri de munca;
- pozitionarea clara care arata prin ce se diferentiaza Comana fata de alte localitati;
- gasirea unui brand „umbrela” care va asigura un impact pozitiv;
- realizarea unei mai mari eficiente şi eficacitati a investitiilor care se fac in comuna;
- crearea unei viziuni comune în ceea ce privette viitorul comunitatii si potentialul de dezvoltare al acesteia
- diminuarea unor stereotipuri nefavorabile asociate cu Comana facand astfel localitatea mai atragatoare
- cresterea mandriei locale, a sentimentului de apartenenta al locuitorilor la propriul loc si implicarea acestora in viata comunitatii
- directionarea energiilor si eforturilor localitatii si locuitorilor intr-o viziune comuna care sa nu depinda de schimbarile politice sau de personal din administratie sau societatea civila