C1 | Cascioarele-Manastirea

Traseu de sosea, 48km. De-o zi sau de doua.

Etapa 1 | De la intrarea in Judetul Calarasi dinspre Giurgiu, pe DN41 >> prin Cascioarele, pe langa lacul Catalui >> traversezi padurea Tufele Grecului >> satul Chirnogi >> podul peste raul Arges si ajungi in municipiul Oltenita. Aici, pe partea stanga imediat ce cobori podul vezi intrarea in parcul Oltenita si punctul de intersectie cu traseul offroad C3

Etapa 2 | Traversezi Oltenita pe directia Bd Marasesti, pe langa parc – stanga pe Bd. Tineretului – dreapta pe Sos. Calarasi – traversezi linia ferata >> vei continua pe DN31 >> traversezi satul Ulmeni (6 km) >> apoi alte 4 sate: Cetatea Veche, Spantov, Stancea si Chiselet >> ajungeti in Manastirea, unde incepe si traseul de sosea C2 – Manastirea-Calarasi.

C1

MARCAJE & INDICATOARE PE TRASEU

• marcaje cu vopsea “C1” – culoare albastra + sageti pentru directie (fata, stanga, dreapta)
  • panouri mici cu a) simbolul traseului (C1, culoare albastra) si directia (fata, stanga, dreapta) + b) elemente informative (tipul traseului – sosea, gradul de dificultate – usor, Qr code si link) + c) logo beneficiari, organizatori traseu si logo Cicloturism in Calarasi)
  • panouri medii cu a) harta detaliata a traseului (incluzand profilul acestuia si bornele kilometrice) + b) elemente informative traseu (simbolul acestuia – C1, Qr code + link, tipul traseului – sosea, gradul de dificultate – usor + c) numele traseului: Cascioarele-Oltenita-Manastirea, distanta si timpul estimat de parcurgere, obiective pe traseu) + d) logo beneficiari, organizatori traseu si logo Cicloturism in Calarasi)

Daca doriti sa legati C1 cu C2 pentru a ajunge in Calarasi, va recomandam sa parcurgeti traseul pe coordonatele de mai sus, dinspre Cascioarele spre Oltenita – Manastirea.

Daca doriti sa-i dedicati doua zile traseului C1, va recomadam sa va cazati in Oltenita si de aici aveti urmatoarele posibilitati de petrecere a timpului pe bicicleta:

• ziua 1 – Oltenita-Cascioarele si retur (sosea, 36km) | ziua 2 – Oltenita-Manastirea si retur (60km)
  • ziua 1 – Oltenita-Cascioarele si retur (sosea, 36km) | ziua 2- Oltenita, incursiune offroad pe traseul C3 (prin Parcul Nou, pe malul stang al raului Arges – tura scurta de 11km sau pana la Dunare, km 18 si inapoi – tura lunga de aprox 27km)

Harta interactiva a traseului & tur virtual

Route 2,822,502 – powered by www.bikemap.net
C1 [Cascioarele-Oltenita-Manastirea] from smartatletic on Vimeo.

4 thoughts on “C1 | Cascioarele-Manastirea

1. […] C1, Căscioarele – Mânăstirea -> [smartatletic.ro/cicloturismcalarasi/c1] […]

2. […] C1, Căscioarele – Mânăstirea Traseu de şosea, de 48km, de-o zi sau de două, depinde de cât de mult timp aveţi în plan să petreceţi în această zonă. Descoperiţi coordonatele acestuia chiar pe site. […]

3. […] C1, Căscioarele – Mânăstirea Traseu de şosea, de 48km, de-o zi sau de două, depinde de cât de mult timp aveţi în plan să petreceţi în această zonă. Descoperiţi coordonatele acestuia chiar pe site. […]